کتابخانه عمومی نطنز

پرتال خبری


عکس خبر  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان:
  تاثیر خانواده در انس با کتاب مهم و قابل توجه است 

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در نشست انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان فلاورجان گفت: در جامعه امروز نهاد خانواده تاثیر بسیار زیادی در انس و الفت کودکان با کتاب و کتابخوانی دارد...

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، بهروز صادقی در این نشست با طرح این سوال که کتاب در بین متولیان و مسئولین فرهنگی چه جایگاهی دارد اظهار داشت: کتابخوانی را باید از خودمان شروع کنیم و در این زمینه الگوی ما باید مقام معظم رهبری باشد.

وی با اشاره به سرانه پایین مطالعه در کشور افزود: دغدغه همه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است یکی از برنامه های مهم ما در دسترس قرار دادن کتاب و کتابخانه برای آحاد مردم جامعه است.

صادقی با بیان اینکه اصفهان در بسیاری از شاخص ها در کشور رتبه دوم را در اختیار دارد افزود: اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و در اختیار داشتن ظرفیت های فراوان شایسته کسب رتبه های نخست است و در این زمینه بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب همه دستگاه ها مسئول هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان استفاده از پتانسیل خیرین را در توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی از مهمترین برنامه های این اداره کل عنوان کرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی