کتابخانه عمومی نطنز

پرتال خبری


عکس خبر  رئیس اداره کتابخانه های عمومی نطنز:
 عضویت بیش از 2 هزار نفر در کتابخانه های عمومی نطنز

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نطنز از عضویت 2 هزار و پانصد و پنجاه نفر در کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد...



خرم آبادی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نطنز، ضمن تبریک و گرامیداشت فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی گفت: به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی در تاریخ 24 آبان ماه عضویت رایگان اقشار مختلف در کتابخانه های شهرستان به انجام رسید.

ایشان در ادامه توضیح دادند: در ابتدای سال سه کتابخانه با چهار نیروی انسانی در شهرستان مشغول خدمت رسانی بود که با افتتاح کتابخانه مرحوم علی همتی خالدآباد و جذب یک نیرو، تعداد کتابخانه های عمومی به چهار و تعداد نیروی انسانی به پنج نفر رسید. پیش بینی می شود با دو سهمیه جذب شده در آزمون استخدامی نهاد و قبولی داوطلبین در سال اینده دو نیروی انسانی دیگر جهت خدمترسانی بهتر به عموم مردم به مجموعه اضافه گردد. هم اکنون تعداد اعضای کتابخانه های شهرستان بدون احتساب کتابخانه عمومی همتی خالدآباد به 2550 نفر رسید که با راه اندازی سامانه امانت کتابخانه همتی خالدآباد این تعداد افزایش چشم گیری خواهد داشت.

بازدید نطنز


خرم ابادی ادامه داد: اهم فعالیت های اداره کتابخانه های شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی؛ نصب بنر و تبلیغات محیطی،عضویت رایگان افراد در کتابخانه ها، دعوت از دانش آموزان و دانشجویان جهت حضور در کتابخانه ها، قصه خوانی در کتابخانه ها و مسابقات نقاشی بوده است.

کتابخانه های نطنز

ایشان با بیان این نکته که بخش های کودک کتابخانه ها تجهیز و مورد توجه قرار گرفته است ضمن درخواست از عموم جهت آشنایی کودان با کتابخانه ها به عضویت رایگان کودکان پیش دبستانی در کتابخانه های عمومی تحت پوشش در شهرستان و عضویت نیم بهای دانش آموزان زیر چهارده سالدر طول سال اشاره نمود.

کتابخانه عمومی نطنز

ایشان در پایان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و کتابداران زحمتکش شهرستان خاطر نشان کرد: ضمن تشکر از همکاری بیش از پیش شهرداری های شهرستان با اداره کتابخانه های عمومی، جهت پیشرفت و کارکرد بیشتر در عرصه کتاب و کتابخوانی شهرستان،قابل ذکر است که سهم نیم درصد کتابخانه ها که در امورات اجرایی کاربرد دارد به موقع واریز شود تا شاهد رشد و تعالی هرچه بیشتر در عرصه کتاب و کتابخوانی باشیم.

اداره کتابخانه های نطنز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی