کتابخانه عمومی نطنز

پرتال خبری

آغاز ساخت سالن های نمایشگاه کتاب تهران

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ


عکس خبر  به گزارش لیزنا؛
  ساخت سالن های نمایشگاه کتاب آغاز شد . 

 حسین صفری مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ساخت سالن های نمایشگاه کتاب تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) خبر داد...

 


مدیر کمیته اجرایی با اشاره به روند اجرایی نمایشگاه کتاب تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گفت: با توجه به جدول زمان بندی، تیم اجرایی به منظور انجام امور اجرایی سالن ها و زیر ساخت های نمایشگاه از تاریخ ۳ فروردین ماه در مصلی تهران حاضر شد.

 
وی افزود: پس از ساخت سالن گمرک و پشتیبانی، کار ساخت و نصب سازه های سالن ها در فضای بیرونی مصلی آغاز شد و تلاش می شود تا در زمان معین شده کار ساخت آن ها به پایان رسد.

 
صفری درباره اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت: شرکت برق با حضور در مصلی اقدامات زیرساختی را آغاز کرده  است و کار انتقال کابل های برق با درصد ایمنی بالا در حال اجراست.

 
وی ادامه داد: شرکت مخابرات نیز کار انتقال خطوط تلفن را در دست انجام دارد و پیش بینی  می شود بیش از ۳۵۰۰ خط تلفن در نمایشگاه کتاب تهران فعال شود.

 
بر اساس این گزارش، نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلی بزرگ امام (ره) خمینی برگزار می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۹
کتابدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی