کتابخانه عمومی نطنز

پرتال خبری


عکس خبر  سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان:؛
  ارتقای شاخص های فرهنگی کتابخانه های عمومی اصفهان مهم ترین برنامه ما خواهد بود

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با حضور در دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری با رسول یاحی دیدار و در مورد مسائل مربوط به کتابخانه های عمومی گفتگو کرد...

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، رسول یاحی در این دیدار ضمن اشاره به لزوم توجه به کتابخانه ها و کتابخوانی افزود: مسئولین و مردم باید همه همت و تلاش خود را برای رسیدن به جامعه آرمانی در بحث مطالعه به کار گیرند.


وی همچنین در ادامه بر ضرورت برگزاری مفید و موثر جلسات انجمن کتابخانه های عمومی استان، شهرها و بخش ها و نیز تلاش شهرداری ها در انجام وظایف قانونی خود در قبال کتابخانه های عمومی تاکید کرد.


مسعود سالک در این دیدار ضمن ارائه گزارش از فعالیت های اداره کل کتابخانه ها، مهمترین برنامه این اداره کل را تلاش در جهت ارتقای شاخص های فرهنگی کتابخانه های عمومی استان در کشور عنوان کرد.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری شهرداری ها در اجرای وظایف قانونی خود در قبال کتابخانه های عمومی، حمایت مسئولین اجرایی در پیگیری این موضوع را بسیار ضروری و با اهمیت توصیف کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی