کتابخانه عمومی نطنز

پرتال خبری


عکس خبر  پرتال کتابخانه عمومی نطنز؛
  دیدار رئیس اداره کتابخانه های شهرستان نطنز با مسعود سالک مدیر کل جدید استان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی نطنز به همراه مسئول کتابخانه عمومی بادرود؛ در دیداری دوستانه با مدیر کل جدید کتابخانه های استان، به بیان مشکلات و چالشهای کتابخانه های شهرستان پرداختند...


در این دیدار یک ساعته که صبح یکشنبه ششم مهرماه در دفتر مدیر کل محترم صورت گرفت؛ خرم آبادی رئیس اداره شهرستان، ضمن تبریک به جناب آقای سالک جهت انتخاب شایسته ایشان و قبول مسئولیت خدمت در عرصه فرهنگ و کتاب در استان اصفهان؛ گزارشی از کتابخانه های شهرستان خدمت مدیر کل ارائه نمود و شرایط نیروی انسانی و کمبود نیرو و نیز مشکلات مالی کتابخانه های تحت پوشش را بیان کرد.

در ادامه جناب آقای سالک ضمن تشکر از زحمات انجام شده تاکنون از مشکلات پیش آمده در استان انتقاد نمودند و بر لزوم شنیده شدن درد دل های کتابداران و بر کاستن از فشارهای روانی کتابداران زحمتکش تاکید کردند.

جناب آقای سالک در بخشی از سخنان خود به مقوله رفاهیات همکاران نیز اشاره نمودند و تغییر ساعت کاری خانم های کتابدار در شیفت بعد از ظهر را نمونه رویکرد جدید مسئولین؛ در جهت شنیدن و رفع مشکلات کتابدارن عزیز دانستند.

مسعود سالک

 

مسئولین اداره شهرستان در ادامه ضمن دعوت از جناب آقای سالک، مدیر کل محترم استان اصفهان؛ جهت بازدید از کتابخانه های عمومی نطنز و بادرود از رویکرد جدید نهاد نسبت به امور اداری در استان اصفهان تشکر و قدردانی نمودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی