کتابخانه عمومی نطنز

پرتال خبری

دانلود کلیپ تصویری زیبا از حرم رضوی با صدای محمد علیزاده

  در آستانه میلاد امام رضا(ع)؛
  دانلود کلیپ تصویری زیبا از حرم رضوی با صدای محمد علیزاده

موزیک ویدیوی زیبای "هواتو کردم" با صدای محمد علیزاده، همراه با تصاویر زیبا از حرم مطهر امام رضا را در ادامه متن دریافت نمایید.

 تدوین این ویدیو کلیپ کار بنده است. خوشحال می شم ببینید و نظر خود را در مورد آن بیان کنید. من اسمشو گذاشتم رضویه. امیدوارم خوشتون بیاد.

 

دانلود ویدیو کلیپ فوق العاده زیبای محمد علیزاده با نام هواتو کرد:

با بالاترین کیفیت با حجم 29 مگابایت

http://s5.picofile.com/file/8134624676/razavieh_khoob.mp4.html

 

 

دانلود با کیفیت متوسط با حجم 8 مگابایت

http://s5.picofile.com/file/8134622350/razavieh_motavaset.mp4.html

 

متن کلیپ
هواتو کردم؛ من حیرون تو این روزا هواتو کردم

دلم میخوادت؛ میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم

هوایی میشم؛ همون روزا که میبینم هوامو داری

میخوام بدونم تاکی میخوای ببینی و به روم نیاری

♫♫♫
دلمو دست تو دادم؛ من دلتنگ احساسی
نمی ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دادم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن

♫♫♫
چه روزا حالمو دیدی
چه شبایی که رسیدی
تو صدای دل تنهای منو شنیدی
تو که دردامو میدونی
تو که چشمامو میخونی
بده بازم به دل من یه نشونی


♫♫♫
دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی
نمی ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دادم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن

 

ترانه سرا : محمد کاظمی ، ملودی و تنظیم : میلاد ترابی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۸
کتابدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی