کتابخانه عمومی نطنز

پرتال خبری


عکس خبر  سازمان سنجش آموزش کشور؛
 اعلام نتایج آزمون نهاد کتابخانه سال 1394

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدامی سال 94 نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد..




با تشکر از صبر و تلاش همه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سال 1394 نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ذکر موارد ذیل را ضروری می داند:

* آن دسته از داوطلبانی که به نمره هر درس و یا نمره کل آزمون خود اعتراض دارند، می‌توانند حداکثر تا 20 روز پس از اعلام نتایج آزمون، با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات آزمون 94 به نشانی  shekayat94.iranpl.ir  شکایت خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است که شکایات ارسالی پس از تاریخ مذکور به هیچ عنوان بررسی نمی‌شوند.

و لازم بذکر است:

1- در هر شهرستان یک و نیم برابر ظرفیت پذیرش آن شهرستان براساس بالاترین نمرات در شهرستان و با لحاظ کردن موارد ذکر شده در اطلاعیه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها، دعوت به گزینش شده اند.

2-برای آن دسته از داوطلبان متقاضی استفاده از امتیازات کتابداران انجمنی، روستایی و کارکنان قراردادی نهاد که حائز شرایط مندرج در بند 6 بخش شرایط اختصاصی استخدام در اطلاعیه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها بوده اند و رابطه استخدامی آنها به تایید معاونت اداری و مالی نهاد رسیده است، ضرایب مربوطه براساس بند مذکور اعمال و سپس رتبه داوطلب در شهرستان مورد تقاضا برای خدمت مشخص شده است.

3-سهمیه ایثارگران و رزمندگان براساس بندهای یک و دو بخش امتیازات و سهمیه های قانونی مندرج در اطلاعیه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها و قوانین مربوطه اعمال شده است.

4-دعوت به گزینش به منزله قبولی در آزمون نبوده و نتیجه نهایی آزمون پس از طی مراحل گزینش مشخص  می شود.

5- زمان و مراحل گزینش از طریق پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir اعلام می شود.

6- آن دسته از داوطلبانی که در رابطه با  نمره هر درس و یا نمره کل آزمون خود سوالی دارند، می توانند حداکثر تا 20 روز پس از اعلام نتایج آزمون، با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات آزمون 94 به آدرس اینترنتی shekayat94.iranpl.ir (سامانه اینترنتی نهاد کتابخانه های عمومی کشور) تقاضای خود را ثبت نماید. لازم به ذکر است که شکایات ارسالی پس از تاریخ مذکور به هیچ عنوان بررسی نمی شوند.

 ((نهاد کتابخانه های عمومی کشور))


نظرات  (۱)

۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۲ محمود عباسلو
با سلام و دعای خیر: در هفته کتاب و کتابخوانی، لازم گردید مراتب سپاس و تشکر خالصانه خود را در راستای تداوم و همکاری برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری با (دریچه ای رو به هنر و فرهنگ) بحضور شما و همکاران ارجمندتان تقدیم نموده - از خداوند متعال برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
با احترام
m.abbasloo1330@gmail.com
http://abbasloo-art-culture.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی